Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rumay schreef:Ik heb een arabier met een heel gevoelig huidje en heb jaren een mattes singel met echt schapenbont gebruikt, nu overgrgaan op een thorrowgood. Zorg dat je hem iedere goed schoonmaakt en droogt. Het bont waste ik wekelijks met speciaal wasmiddel van mattes.
Renee_S schreef:Ik heb een ‘gewone’ anatomische leren singel (prestige) en daaromheen het bontje van lemieux. Nooit meer wondjes! Laat zich ook super uitwassen (was m ongeveer 1x per 2 weken, en gaat al 2 jaar mee nu) 0Lemieux heeft ook complete bontsingels, daar heb ik echter geen ervaring mee.
Renee_S schreef:Neopreen werkte bij de mijne juist averechts, die kreeg daar meer wondjes van dan van gewoon leer.
Het zal heus voor sommigen wel werken hoor, maar ik zweet bij mn schaap! Zou zeker een echte aanraden, synthetisch werkt toch heel anders op de huid. Gewoon een uitzoeken die makkelijk uit te wassen is (makkelijk van je singel af kan) goed bijhouden en dan gaan ze echt lang mee zonder heel veel moeite.
Gizeppie schreef:Maartje_M schreef:Ik reed mijn pony ook altijd met mattes. Eerst een los bontje en later de bontsingel. Ik vind ze geweldig
Dus wel alles met bont.. sinds dien geen plekken meer gehad?
NienkeV1994 schreef: