Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Art_Ificious schreef:Biomloos en ghost ken ik maar toch te lang voor het paardje.
[ [url=m/abpPyA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja het draagt alleen waar je zit. Maar het lijkt me niet comfortabel voor het paardje.
xyzutu2 schreef:Ik denk wel dat je in een piccolo versie zou passen. Ik ben 1,74m lang en 62 kilo zwaar en reed ook met een Piccolo Ghost en een Trekker met de lepel in de kortste variant vastgezet.
Je kunt om het zeker te weten bij Buitenzinnig altijd een testzadel opvragen die je dan een paar dagen kunt proberen. Wie weet is dat meteen kort genoeg, hoewel ook de Piccolo's in mijn geheugen nog altijd langer dan 50cm zijn.
Boomloos is inderdaad erg flexibel en past zich goed aan aan een veranderende paardenrug. Dat vond ik ook zo fijn aan de Trekker, dat je de voorboom bij gevoelige paarden zelfs wat breder kunt instellen dan het paard zelf is om dan vervolgens de pad eronder bij de schouders extra op te vullen. Op die manier kunnen de schouderbladen ook bij paarden met extreem veel schouderbladen nog netjes onder het zadel door schuiven. Helaas is bij mijn paard de schoft zo extreem hoog dat als ik de schouderbreedte juist instel de schoft tegen de onderkant van de zitting aanduwt, maar anders had ik hem zeker gehouden.