Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Change3x schreef:Ik heb een Barnsby en Albion zadel.
Barsnby heeft een hele gedwongen zit, daar kreeg ik rugpijn van dus deze ligt in de kast.
De Albion ziet er na jaren nog steeds uit als nieuw, fijn leer, een fijn zitvlak en een ongedwongen zit.
JenniferU schreef:Change3x schreef:Ik heb een Barnsby en Albion zadel.
Barsnby heeft een hele gedwongen zit, daar kreeg ik rugpijn van dus deze ligt in de kast.
De Albion ziet er na jaren nog steeds uit als nieuw, fijn leer, een fijn zitvlak en een ongedwongen zit.
Ik heb een barnsby majestic en die is juist niet gedwongen.
[ [url=m/tPLsMC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ella_ schreef:Ik ben op zoek naar een nieuw dressuurzadel.
ik ben wel bereid om er wat geld aan te geven. Met welke merken hebben jullie een goede ervaring?
En hoeveel hebben jullie zadels gekost?
IngridW schreef:Voor mijn nieuwe paard was ik op zoek naar een nieuw zadel. De bevindingen van mijn nieuwe zadel,
Graziozo zou ik graag willen delen omdat mij dit veel heeft gebracht en als het goed is nog gaat brengen.
Alles is van zacht leer gemaakt, ik heb mijzelf helemaal verwend met Graziozo spullen. Singel mocht natuurlijk niet ontbreken en dan ook maar een hoofdstel. Helemaal shiny shine!!!
Ohwja bij het zadel kun je het achterkantje verwisselen, ik heb er een met steentjes, volgens mij zijn het Swarovski steentjes.