edit: het is een ex-manege dekje maar niet helemaal dun etc dus nog goed te gebruiken. maar deze wil ik gewoon wat opfleuren. ook omdat het dan niet zo op een manege dekje lijkt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Trui schreef:ik wil mn dekje wat opfleuren. maar wat is dan slimmer om te doen? borduren of bedruken? ik heb zo het voorgevoel dat als je bedrukt je het er heel makkelijk kan aftrekken ofz om dat het dekje 3D is (die ruitjes/vierkantjes). al heb ik nog nooit een bedrukt dekje in het echte leven gezien dus misschien beeld ik me dit alleen maar in. wat zijn jullie ervaringen en wat raden jullie aan?
edit: het is een ex-manege dekje maar niet helemaal dun etc dus nog goed te gebruiken. maar deze wil ik gewoon wat opfleuren. ook omdat het dan niet zo op een manege dekje lijktdus als je een andere goede manier weet mag dat ook
Trui schreef:Als jullie een andere manier weten om je dekje te pimpen mag dat ook!
Trui schreef:Heleennn schreef:Ja zo is het natuurlijk steeds wel iets he, dan kan je beter niets borduren of gewoon een figuurtje. Dan maakt het niet uit welk paard je rijdt of welk jaar het is
Vandaar. Denk dat ik er met lijmpistool grootte diamanten op ga zetten