Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanne_92 schreef:Laarzen? Leuke sporenbandjes en haarnetje..? Nu ben ik ook benieuwd naar alles
MerleSimone schreef:Linten in manen/staart is ook niet toegestaan volgens mij, sla er de regelementen eens op naOornetje in de dressuur weet ik niet.
Ik zou t niet te bont maken. Wat je in je OP beschreef klinkt wel erg leuk! Welke kleur heeft je pony?
antje_vip schreef:Ik denk dat het er vooral omgaat dat het er verzorgd uitziet. Tegenwoordig zijn alle kleuren toegestaan, maar bijv. een ongevlochten paard, ruiter jasje met panterprint en veertjes aan het dekje, zou bij mij een nul krijgen op verzorging.
Als jij met een schoon gevlochten paard verschijnt en zelf een netjes geheel qua uitrusting hebt wat matcht bij je paard, lijkt me geen probleem. Maar het zal per jury verschillen. Er zijn ook jury's die lager punten omdat ze geen koudbloeden in de dressuurring willen zien
PrizTwir schreef:Ik zou er dan eerder voor kiezen om een eigen samengestelde frontriem aan het hoofdstel te doen met rood. In ieder geval niet een rood hoofdstel. Dat wordt echt te heftig. Dat vind ik persoonlijk ook niet netjes meer lijken.
Nena_Kling schreef:PrizTwir schreef:Ik zou er dan eerder voor kiezen om een eigen samengestelde frontriem aan het hoofdstel te doen met rood. In ieder geval niet een rood hoofdstel. Dat wordt echt te heftig. Dat vind ik persoonlijk ook niet netjes meer lijken.
is eigelijk beetje bordeau rood/bruin. veel mensen vinden het bruin, maar gekocht als bordeaux rood. kam dat wel?