Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suffie schreef:Persoonlijk zou ik nog eerder op zoek gaan naar een 2e hands Rambo dan een namaak. De kwaliteit van het leer is echt niet te vergelijken. Bij de namaak scheurt de ring op de neus er bijv. heel snel vanaf.
Laurievc schreef:Je hebt ook de PS of Sweden die (naar wat ik gelezen heb) dezelfde werking heeft, maar of je daar goedkoper gaat uit zijn weet ik niet
Leen schreef:Laurievc schreef:Je hebt ook de PS of Sweden die (naar wat ik gelezen heb) dezelfde werking heeft, maar of je daar goedkoper gaat uit zijn weet ik niet
PS of sweden heeft een heel andere werking. De bakstukken zijn hier volledig los zoals een gewoon hoofdstel terwijl die bij de micklem aan de neusriem vast hangt. Qua plaats van neursiem is hij wel vergelijkend.
moonfish13 schreef:Heb je ooit een passier van diezelfde prijsklasse in je handen gehad?
Dan is de micklem echt hard leer.
TinGu schreef:moonfish13 schreef:Heb je ooit een passier van diezelfde prijsklasse in je handen gehad?
Dan is de micklem echt hard leer.
Ligt er ook aan of je de Competition of de Multi hebt. Multi is veel stugger.
@TS: ik heb mijn beide hoofdstellen 2e hands gekocht, is even goed zoeken maar zeker de besparing waard! Namaak zou ik niet doen. Niet zozeer vanwege de kwaliteit van het leer als wel de pasvorm. Het past meestal net niet.