Ik heb sinds kort een verzorgpony waar het zadel echt enorm schuift. Je moet meerdere keren afstappen om t het terug te leggen en heel overdreven op je binnen been leunen! Weet iemand DE OPLOSsing?
Het is een haflinger

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
roosje2003 schreef:mariekerocky schreef:De zadelmaker laten komen? Als het zadel goed ligt hoort het niet zomaar te schuiven.
Ik dacht al mm heb ik toch gelijk![]()
Nies_ schreef:Eigenlijk zou je niet eens op moeten stappen als het zadel zo beroerd ligt. Nou snap ik dat je dat wel doet hoor, ik heb dat vroeger bij verzorgpony's ook wel gedaan, maar bij mijn eigen paarden zou het niet gebeuren.
Ik ben benieuwd wat de eigenaar zegt, in ieder geval goed dat je er wat aan wil doen!
Maureen_M schreef:Tja... nu niet om de pretverpester te zijn...
Maar als je een haflinger hebt zonder schoft, rondgeribt en kort lijf, schuift werkelijk ieder zadel erop. Tuurlijk zullen er wel zadels zijn die dit probleem niet hebben maar heb t bij 13 verschillende helaas wel ervaren.
Dus ik zou dan zeggen boomloos maar ik voel deze discussie al van kilometers ver komen![]()
Succes meid! En denk eraan, beter een duurdere goede koop dan een goedkope waar je achteraf niks aan hebt!
roosje2003 schreef:Maureen_M schreef:Tja... nu niet om de pretverpester te zijn...
Maar als je een haflinger hebt zonder schoft, rondgeribt en kort lijf, schuift werkelijk ieder zadel erop. Tuurlijk zullen er wel zadels zijn die dit probleem niet hebben maar heb t bij 13 verschillende helaas wel ervaren.
Dus ik zou dan zeggen boomloos maar ik voel deze discussie al van kilometers ver komen![]()
Succes meid! En denk eraan, beter een duurdere goede koop dan een goedkope waar je achteraf niks aan hebt!
Bedankt en ja ze is rond maar niet dik dus je kan er niks aan doen... Tenzij je der uitdagers maar dat is niet de bedoeling