Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
VEGASS schreef:hoi hij liep op een dubbelgebroken trens hiervoor. Liep vanaf het M2 te klooien met die tong, in eens. Met stang en trens is het minder, maar gewoon onrustig, dan trekt hij hem weer op, dan rustig ff , dan als ik ga verzamelen gaat hij hard met zijn tanden op elkaar klapperen. Een bitfitter vind ik weer zo iets trendy. Ze komen, je kan dan ff met een ander bit sturen, na een kwartier loopt hij dan gewoon nog niet lekker, ik denk niet dat ik na een kwartier kan voelen cq beslissen of het idd beter is. Of het is idd beter en dan na een paar dagen is het toch n iet je van het. Je praat toch over 250 euro een nieuwe stang en trens....is toch wel ff geld, . We hebben een ruiter sport winkel in de buurt, dan kan je bit proberen, binnen tien dagen terug brengen als het niet goed is, kost je dan een tientje. Ga dan denk ik een andere trens proberen, een trust enkel gebroken. Klinkt dat als een goed plan?
VEGASS schreef:ja das waar, maar heb ook acht maanden geld weg "gegooid"aan een zgn deskundige die mijn paard zou helpen met massages en drukpunt massage.....noppes geholpen en kleine 800 euro uitgegeven. Daarom ben ik een beetje voorzichtiger geworden. Plus ik denk niet dat binnen een kwartier het probleem is opgelost. Paard is misschien overdonderd door een ander bit en na een paar dagen hetzelfde probleem En idd jammer dat ik wantrouwend ben geworden bij sommige mensen die het misschien niet verdienen. ZOals altijd lijden de goeie onder de kwade.