had wel wat gezien maar dat is maat pony dan past de neusriem niet bij cob soms wel soms niet maar bij full ben ik bang dat de rest weer te groot is haha..
de rossner parma is meer turkoise en had al eentje van nika horse was ook turkoise
Kijk eens bij Nika horseproducts. Die hebben een aquarius onderlegd hoofdstel met brede neusriem voor niet zo heel veel geld Lijkt me daar wel bij te passen
Ik zie wel eens een HH switch hoofdstel voorbij komen op internet, die heeft ook lichtblauw switch stukken. Ik denk dat als je op Google ' (licht )blauw onderlegd hoofdstel intypt, dat je dan wel bij meerdere merken en (web) winkels uitkomt die ze verkopen.
Ja die had ik dacht dat die lichtblauw was..die andere is wel heeldonker blauw..helaas paste de neusriem ook niet en de rest zat bijna op de kortste gaatjes
Oh das wel balen inderdaad. Verder zie ik ook weinig kleurtjes voorbij komen. Vooral in Duitsland zijn de kleurtjes een trend, dus wellicht een Duitse webshop die ze heeft..
Vroeger had je ze bij epplejeck, ook met roze onderlegd en in de frontriem dezelfde kleur stenen. Had deze voor een haflinger. Echt super leuk alleen weet niet of ze nog ergens te verkrijgen zijn.