Ik ben erover aan het denken om binnenkort met sporen te gaan rijden.
Weten jullie welke spoor het zachtst is?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Irisjeeh1999 schreef:nienn4x schreef:Ik heb nog een vraag. ( i know... Veel vragen) blijven sporen goed zitten als je chaps hebt? Ik namelijk geen laarzen in mijn maat vinden...
Welke maat heb je dan? Heb nog een paar staan in maat 35 haha
Joaltijd schreef:Kun je niet eens sporen (knopjes) lenen van iemand? Ik denk dat veel wel sporen in de kast hebben liggen.
Dan weet je direct of het goed blijft zitten (ik rij met chaps en het blijft gewoon zitten) en het rijden met sporen ook voor jou werkt!
Ianrowan2009 schreef:Maat 42?
Op je profiel staat dat je 15jaar bent klopt dat? ( gewoon nieuwsgierig hoor)
Maar ik heb hele korte onderbenen en vrij dikke kuiten waardoor er ook een hele grote groep laarzen afvallen. Maar ook ik eb laarzen gevonden. Niet de goedkoopste maar zitten super.
Zijn van ariat en hebben ipv een rits een veter aan de buitenkant waardoor je de schacht volledig naar je eigen been kan zetten.Echt ideaal! En dus een aanrader
Maar om antwoord op je vraag te geven of spoortjes ook met caps kunnen. Ja dat kan prima.
Gentlegiant schreef:kuitmaat is 32Ik zou idd beginnen met sporten met een bolletje dat mee draait
Ik heb zelf alleen leren bandjes gewoon omdat ik die fijner in gebruik vind Qwa schoonmaken enz
42 met 15 is zeker mogelijk ik heb n lesklantje die 15 is en heeft 42,5 het kan zeker
Ts wat is je kuitmaat? Ik heb ook smalle benen en heb laarzen in 42 staan die mij niet passen heb zelf 41 en de verkeerde maat gekocht