Zouden jullie mij kunnen helpen door jullie mening te geven en mee te denken?

Even een situatieschets:
Ik heb een zadel gekocht bij een bedrijf (voor veel geld

Helaas zijn ze een paar maanden weer terug moeten komen, omdat mijn zadel te dicht op de schoft lag. Toen hebben ze het zadel wat smaller gemaakt en opnieuw opgevuld. Het zadel lag weer goed!
Nu helaas ligt het zadel alweer dicht op de schoft.. Ik begrijp niet goed hoe en heb alweer gebeld. De mevrouw aan de telefoon vertelde dat het kan zijn omdat een nieuw zadel zijn vulling snel inzakt (maar het zadel is al 2 keer extra opnieuw opgevuld). Ook vroeg ze of mijn paard af is gevallen, dat zal best, omdat ze nu geen gras meer krijgen, maar ze is echt niet drastisch afgevallen. Ze zei dat ze maar weer eens langs moeten komen en dat heb ik natuurlijk graag, want het zadel moet goed liggen.
Maar ik weet toch niet goed wat ik hier nou van moet denken, ze zijn immers al een keer gekomen voor het probleem dat nu weer teruggekeerd is. Daarnaast zijn ze maar liefst 50 (!) euro gestegen in hun voorrijkosten, dus dan zou deze grap mij weer 200 euro kosten.
Is het normaal dat dit gebeurd? Dat een zadel steeds opnieuw teveel op de schoft blijft zakken? Er passen maar net 2 vingers tussen en ik begrijp er niks van

Ik heb dus echt jullie hulp nodig!