Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
YvvvWedg schreef:Euroriding?
Ik zou gewoon aan je zadelmaker vragen of die tweedehands zadeltjes heeft. Zo weet je gelijk dat er niks mis is met het zadel, en kan die ook gelijk goed passend worden gemaakt op je paardje.
Ik heb eventueel nog een Euroriding titan II te koop staan, goed zadel, tegen een niet te dure prijs, maar past helaas niet meer. Zitten wat gebruikssporen op, waardoor ik het zadel tegen een kleine prijs wegdoe. Goede kwaliteit zadels en zijn ook nieuw best duur in de aanschaf. Meer info PB
kwita schreef:Kay_Kim schreef:ik heb nu een euroriding luxor evolution dus euroriding wordt hem ook niet
maar ik heb inderdaad geen budget mag dus duur zijn...
heb je nu wel of geen budget?
ik zou toch kijken naar een semi boomloos iets, of een bates anders blijf je vernieuwen!
WiancaR schreef:Geen budget = geen limiet = mag dus 300 euro kosten maar ook 3000 euro als het zadel maar past en aan de eisen voldoet.
Als je merrie nog volop aan het veranderen is zou ik misschien een zadel gaan huren totdat ze enigszins uitgegroeid is. Is dat geen optie voor je?
ben wel van Belgie, weet niet dat dit mogelijk is Rena100 schreef:Ik hoor goede verhalen over Sella, zij maken de zadels ook helemaal op maat, dus er zit wel een wachttijd op. Anatomica moeten ook mooie en fijne zadels zijn.
Wat ik zou doen ik jouw geval is gewoon een aantal zadelmakers laten komen, van bv Sella of Anatomica. Laten passen en proefrijden en dan kijken wat je het best bevalt.
MisticRider schreef:Henning, Tribal, N2, Fairfax, Albion en Crown zou ik ook zeker bekijken! Fairfax is zelfs super makkelijk aan te passen en zijn allemaal van hoge kwaliteit.
Dorine92 schreef:YvvvWedg schreef:Euroriding?
Ik zou gewoon aan je zadelmaker vragen of die tweedehands zadeltjes heeft. Zo weet je gelijk dat er niks mis is met het zadel, en kan die ook gelijk goed passend worden gemaakt op je paardje.
Ik heb eventueel nog een Euroriding titan II te koop staan, goed zadel, tegen een niet te dure prijs, maar past helaas niet meer. Zitten wat gebruikssporen op, waardoor ik het zadel tegen een kleine prijs wegdoe. Goede kwaliteit zadels en zijn ook nieuw best duur in de aanschaf. Meer info PB
De titel is beetje misleidend maar TS bedoelt volgens mij juist dat de prijs van het zadel niet uitmaakt (mag dus ook heel duur zijn) als ik het goed begrijp
Kay_Kim schreef:[paard] schreef:Geen budget = geen limiet = mag dus 300 euro kosten maar ook 3000 euro als het zadel maar past en aan de eisen voldoet.
Als je merrie nog volop aan het veranderen is zou ik misschien een zadel gaan huren totdat ze enigszins uitgegroeid is. Is dat geen optie voor je?
Heb ik nog nooit van gehoordben wel van Belgie, weet niet dat dit mogelijk is
Kay_Kim schreef:wow is al langs geweest en deze bevielen mij goed, maar er zit ook een prijskaartje aan van 3500 euro, custom komt morgen langs... ninon schutte heb ik inderdaad veel goede verhalen over gehoord maar omdat ze niet aanpasbaar zijn houdt dit mij een beetje tegen, mijn paard is op een half jaar uit mijn huidig zadel gegroeid (door ostepaat nagekeken, half jaar geleden dacht ze dat het nog op maat gemaakt was en nu dus te klein) en ze moet nog wat bijkomen in bespiering... we zijn heel anders aan het trainen, veel grondwerk en ook de manier van rijden is enorm veranderd...
.
Ook voor die prijs vind ik de kwaliteit van een WoW maar gewoontjes... EN ik zat er ook niet goed in doordat mijn paard zo hoog opgooit.