Ik kwam net op FB de nieuwe hoofdstellen van Fairfax tegen.
Iemand deze al in het echt gezien? Of zelfs al daadwerkelijk in gebruik en dus ervaringen?
Link naar de FB: https://www.facebook.com/Fairfaxsaddles ... gefilter=3
Ben erg benieuwd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
klumpertje schreef:Deze hoofdstellen worden inderdaad aangemeten en zijn daardoor alleen nog maar in Engeland te koop bij enkele dealers.
In het kopstuk en in de neusriem zit Prolite dat de druk verdeelt en ook de frontriem zit vast aan het hoofdstel en niet om het kopstuk heen omdat dat op belangrijke zenuwen drukt.
dorientjuh schreef:klumpertje schreef:Deze hoofdstellen worden inderdaad aangemeten en zijn daardoor alleen nog maar in Engeland te koop bij enkele dealers.
In het kopstuk en in de neusriem zit Prolite dat de druk verdeelt en ook de frontriem zit vast aan het hoofdstel en niet om het kopstuk heen omdat dat op belangrijke zenuwen drukt.
De frontriem drukt op belangrijke zenuwen?? Zit die dan zo strak, of gaat het om het bobbeltje dat door de frontriem wordt gevormd onder het kopstuk?
Mijn frontriem hangt er maar slapjes bij (expres te groot gekocht) maar als daardoor de druk onder het kopstuk vergroot wordt, dan haal ik hem eraf.