Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shiyamala schreef:@ Daphneeeej Wat vond je van de Dardo en Markus? Wol ziet er wel mooier uit maar als ik moet kiezen ga ik inderdaad ook liever voor de stroefheid van suede! Wat voor/welke onderlegger gebruik je voor de Dardo?
Hij ligt zowel zonder onderlegger als soms met dekje op mijn pony, zonder onderlegger is het fijnste vanwege het contact en heb er nooit plekken of schuurplekken van gehad (terwijl ik soms een hele duinrit op de pad maak) ook vind ik hem kaal fijner op mn paarden liggen dan met een dekje, hij heeft dat iets meer de neiging te gaan glijden (ook als de singel net zo strak zit als zonder)
pindapopcorn schreef:De beugels zijn ten eerste afneembaar, en ten tweede: Als je stil zit en er zeker niet mee lichtrijdt zie ik het probleem niet
Fem schreef:pindapopcorn schreef:De beugels zijn ten eerste afneembaar, en ten tweede: Als je stil zit en er zeker niet mee lichtrijdt zie ik het probleem niet
Omdat je (on)bewust toch gaat steunen op de beugels ook als je niet lichtrijdt en netjes stilzit..
Want als je netjes stilzit dan kun je net zo goed zonder beugels rijden, want die heb je dan niet nodig..
Hoe je het ook wendt of keert, mensen ondervinden steun aan stijgbeugels en gebruiken ze dan daar dus ook voor.
Erg blij mee 
Fem schreef:Dat is inderdaad precies wat ik bedoel Daphneeeej...
Suede heb je toch meer grip door de stroefheid, wol is wel glad.
En Shar_Angel, ik ben er ook niet afgevallen met de wollen (Overigens ook lamswol van Christ), maar ik was veel meer uit balans dan op een suede...
Maar mijn balans is dan ook niet zo geweldig