Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

iemand maakte me in de war Door te zeggen dat een stang ook zoals het tweede bit van tamary eruit kon zien zonder kinketting dus ik ging twijfelen! Bedankt
magda_90 schreef:Ik heb daar laatst een flinke discussie met de redactie van Ros over gehad, het gros denkt nog steeds dat een ongebroken trens een stang is en laten we dit vooral zo verspreiden.![]()
Wellicht leuk om http://www.paardenbitten.nl ook even door te bladeren?
Euforie schreef:Absoluut geen dommigheid, sorry als je dat zo opvatte. Het is vaak meer onwetendheid en misschien wel verwarring van vroeger uit, omdat men vaak over een stang sprak wanneer iets ongebroken was.
Kwita, op die manier heeft hij dan toch ook geen hefboom werking denk ik? Dan heb je beetje het idee van een ongebroken kneveltrensje als ik je verhaal goed begrijp? Alleen dan in de vorm van een bokkenbitje... Of. Volg ik je nu helemaal niet? Haha

. Zij zou toch de goede benamingen moeten gebruiken....

magda_90 schreef:Yup, heel veel partijen die het niet weten... ROS publiceert straks ook een nummer waarin volgens hun deskundige het toch echt een stang heet en anders moest ik maar een column gaan schrijven. Zelfs de wetenschappelijke nomenclatuur is weggewuifd.