Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(bitloos, kaptoom, bit)
Is niet te scherp, wel duidelijk. Release vind ik heel goed. Heb een gevoelige merrie die niet van teveel druk of beweging op haar neus houdt (academische kaptoom is daarom voor ons ook niet fijn mee te rijden) en ze reageert hier fijn en ontspannen op.
Maar iig zit het hoofdstel niet zo strak ofzo dat hij het verschil niet voelt tussen druk-geen druk
ik denk alleen dat ze aan de scherpte van een scherper hoofdstel toch wel weer wennen, het is maar hoe licht je ze zelf houdt! En anders neem je toch de Pariba
die is iets scherper.
met een foto is het makkelijker beoordelen! 
. Dacht ook aan de nieuwheid maar vond het er zover vanaf staan.Scarlatt schreef:oh ga ik even doen! Ga morgen even foto'tje ervan maken. Dank alvast. Dacht ook aan de nieuwheid maar vond het er zover vanaf staan.
Dankje Gydja voor je reactie. De full heb ik wel echt een aantal keer versteld, ook even laten beoordelen door andere en die dachten ook dat het beter een maatje groter kon. Maar je heb wel een punt. Ik ga morgen in ieder geval even een foto maken dan kunnen jullie even kijken en mening erover geven.