Ik heb een probleem, bij heel veel Western zadels zijn de beugels te lang. Super vervelend. Weet iemand wat ik hiervan kan doen. Ik rij op een Arabier dus moet ook geen klein zadel zijn.
Radeloos
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rije schreef:Allereerst: "Arabier dus geen klein zadel"? Wat bedoel je daarmee? Arabieren kunnen juist vaak géén grote zadels hebben
Als je fenders te lang zijn heb je dus nieuwe nodig. Die gaan meestal wel in inches, dus goed meten en rekenen hoelang ze moeten zijn.
@ mie123gie: western rijden staat niet gelijk aan lange beugels. : n Da's een wijdverbreid misverstand.

mie123gie schreef:Rije schreef:Allereerst: "Arabier dus geen klein zadel"? Wat bedoel je daarmee? Arabieren kunnen juist vaak géén grote zadels hebben
Als je fenders te lang zijn heb je dus nieuwe nodig. Die gaan meestal wel in inches, dus goed meten en rekenen hoelang ze moeten zijn.
@ mie123gie: western rijden staat niet gelijk aan lange beugels. : n Da's een wijdverbreid misverstand.
Ik heb zelf 6 jaar Western gereden en de beugels moeten gewoon vrij lang voor een mooie zit en om de goede hulpen te geven. Met je beugels op Engelse maat zit het gewoon echt niet lekker.