DubbelDun schreef:Voor iets simpels als sporenbandjes zou ik niet in de US kijken. Daar heb je hier ook voldoende keus in. Of het moeten wel heel bijzondere zijn

Ik bestel nooit iets bij een bedrijf, maar haal alles van ebay, dan kun je aan de sterren zien hoe betrouwbaar een verkoper is en in de feedback lezen hoe het de kopers bevallen is.
Verzending is met USPS het voordeligst, maar tegenwoordig niet bepaald goedkoop meer.
Via deze link kun je zelf uitrekenen hoeveel iets zou moeten gaan kosten
http://ircalc.usps.gov/default.aspx?Mod ... &CID=10298 Afhankelijk van het aankoopbedrag+verzendkosten betaal je BTW+inklaring.
Hoi, het gaat inderdaad op speciale (met koeienvacht).
Bedankt, ik zal kijken!
speurneusc schreef:ik heb al veel uit amerika laten komen, hoofdstel borsstuig, bitten sporenbandjes pads, geweerhoes etc.
gewoon via ebay en betaald met paypal dan heb je dubbele verzekering en bemiddeling mocht er iets niet naar je zin zijn of fout gaat.
Oke, zal dan kijken of ik ze ook op ebay kan vinden 
DubbelDun schreef:Een bloes is ook niet zwaar en als het niet in een doos zit maar in een grote envelop, dan komen er vaker geen extra kosten bij.
En hoe zit het sporenbandjes? Kunnen die ook in een envelop?
Die lijken mij ook niet echt zwaar
Kirrr schreef:Ik bestel ook via ebay en bv Sheplers. Maar wel enkel dingen die ik hier niet kan vinden.
Je moet rekening houden met verzendkosten, invoerkosten, btw.
Dus dat kan best wel duur uitvallen.
Ik heb altijd al moeten bijbetalen. Snap niet hoe mensen het nog steeds zonder extra kosten krijgen. Vroeger glipte er wel eens iets door, maar tegenwoordig niet meer.
Of je moet onder de €22 blijven (ofzoiets).
Ja zal die ook bekijken hoeveel dat uitvalt, en hoe zit het douane en taxatie kosten?