Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. De bustrens in je link is in elk geval aan beide kanten gelijk
Inoterry schreef:Als de ene kant van je bustrens werkelijk langer is dan de andere kant is dat een bit wat, door sommige mensen, word gebruikt voor paarden die aan 1 kant sterker zijn dan aan de andere kant en die niet snappen dat zoiets rijtechnisch opgelost moet worden. De bustrens in je link is in elk geval aan beide kanten gelijk
mandyvelden schreef:Inoterry schreef:Als je ze dubbelklapt en de uiteinden zitten op hetzelfde punt is de trens aan beide zijden gelijk. Dat de ene kant langer lijkt vertekend door de ring in het midden
als ik het dubbel doe komen de uiteinden even ver.
maar ik weet heel zeker dat mijn bit scheef is.
mandyvelden schreef:ik lees inderdaad meer dat het een fabrieksfoutje is maar ik heb bij mijn andere bitten gekeken en die hebben het ook. (niet zoveel verschil maar daar zit ook verschil in de lengte)
https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 4258763240
mandyvelden schreef:Inoterry schreef:Als je ze dubbelklapt en de uiteinden zitten op hetzelfde punt is de trens aan beide zijden gelijk. Dat de ene kant langer lijkt vertekend door de ring in het midden