Ik vroeg me af, of bij jullie hoofdstel de bitringen op de neusriem liggen? En ontstaat daardoor schade aan de neusriem?

Bedankt alvast!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zoe_97 schreef:. dn zit je neusriem een stuk te laat hoor :p

YellowGray schreef:daar komt natuurlijk bij dat brede neusriemen een beetje 'in' zijn. Bij een smallere neusriem scheelt dat toch algauw weer 1 of 2 cm, zoals hier:
[ Afbeelding ]
Happy16 schreef:YellowGray schreef:daar komt natuurlijk bij dat brede neusriemen een beetje 'in' zijn. Bij een smallere neusriem scheelt dat toch algauw weer 1 of 2 cm, zoals hier:
[ Afbeelding ]
Even heel offtopic hoor, maar die knotjes![]()
Wat een verschrikking lijkt me dat om ze te maken
Daphne__ schreef:Hoe breed is jouw neusriem Zoe_97? Hij ziet er niet heel erg breed uit. Mijn neusriem is bijv. 4,5 cm breed.
Ik heb er vorige maand een Tandarts en Bitfitter bij gehad, maar omdat er 2 wolfstandjes getrokken zijn, hebben we besloten om die dag niet naar het bit te kijken, maar daarvoor later een afspraak te maken.
Maar ik zou het knap van hem vinden als hij het bit bij mijn pony lager dan de neusriem kan krijgen, dan hangt het bit ergens bij haar onderlip.