Kwam deze tegen op de div.oza site maar ze verkopen zelf het dekje niet! Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Citaat:Wellicht was het sommige van jullie al opgevallen dat het verdacht stil was op onze facebook pagina en ook is de site al een tijdje uit de lucht. We hebben besloten om te stoppen met ons merk Subscribe Sports. Zowel economische als privé redenen hebben ons dit besluit doen nemen. Ik kijk met enorm veel plezier terug op alle vrolijke collecties, de mensen die we ontmoet hebben, de winkeliers die ons de kans hebben gegeven om ons merk in te kopen en natuurlijk alle mensen die onze kleding dragen. De ruitersport is een stuk kleurrijker geworden! Bedankt!

wortelsussie schreef:Weten jullie toevallig een ander merk die zulke dekjes verkoopt? Ook van die flower dat die erop lijkt?
Mnon1994 schreef:Subscribe is zn mooi merk! Het is ook zo jammer dat ze gestopt zijn.
Ik heb 2 dekjes van ze de subscribe tommy, en die jij zoekt.
heb dan de tommy (bloemen dekje) ook het wedstrijd jasje, en de zadel hoes, de winterjas wil ik ook heel graag, maja die zijn er niet meer.
zelf ben ik zoekende naar dit dekje van hun:
http://www.divoza.com/images/products/3 ... delpad.jpg
Dus mocht iemand die hebben en er van af willen...