Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ynid1 schreef:Dat klinkt niet zo leuk. Ik wilde ook een kent en masters gaan kopen. Ik vond het een mooi zadel wat aanpasbaar was, wat ik belangrijk vind na mijn laatste zadel. Ik blijf dus even volgen.
Ik vind wel dat een zadel moet passen en niet dat je allerlei andere zaken er onder moet hoeven leggen.
neeltie schreef:ik ben ook van plan een Kent en Masters S serie dressuurzadel te kopen.
Hoe vallen ze wat zitmaat betreft? groot, normaal of klein?
ik twijfel tussen een 17,5 en 18". ik rijd nu met een KN Ouverture Plus van 17,5"
Skogan, jij zei te zwemmen in de 18". Wat is jouw confectiemaat voor kleding?
Bedankt voor jullie antwoorden
Skogan schreef:ynid - ik ben 1,68lang en confectiemaat 38/40 - 't gevoel van zwemmen is vergroot door 't feit dat mijn paardje kan heel erg levendig bokken, dus ik hou van dat securité gevoel die 17,5" me geeft!
De zit van K&M is echt comforable!
ynid1 schreef:Misschien is een tweede zadel voor mijn dochter kopen ook een optie. Maar dan koop ik als het kan een veelzijdigheids wintec. Ik houd er niet zo van, maar voor haar is dat misschien wel handig. Kan ze ook gaan springen. Wat mij nog op viel bij de K en M dat dit zadel ook erg licht is. Wel zo fijn voor de rug! Dat compenseert misschien een beetje gewicht van mijn kant.