Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik vind het echt ondingen die imo peesblessures juist in de hand werken...
Vaak hebben ze ook nog een hardere plastic op de meer "risicovolle" plekken en zijn ze verder gevoerd met zachtere stoffen om "te incasseren". 
Lara_Silver schreef:Dus je maakt speciaal een topic aan over peesbeschermers die je dus blijkbaar nog nooit in handen hebt gehad? 'Volgens mij zijn ze zacht'. Even los staand van het feit of ze beschermen, de benen kapot maken etc. Maar een beetje overdreven, vind je niet?
Persoonlijk lijkt me dat het er warm onder wordt, maar dat worden lederen peesberschermers met echt bont ook, neopreen nog erger. Er zijn slechts een paar peesbeschermers op de markt die echt voordelig zijn qua warmteafvoer voor de pezen en daar hoort 90% van dat wat op de markt is zeker niet bij.
Persoonlijk denk ik dat het echt heel erg meevalt met pezen en warmte, ik zou graag wel wat reële cijfers zien over het percentage peesblessures de bewezen door de bescherming komen.
LiannePuthzy schreef:Ik heb die met imitatie bond, merk zeker dat de benen minder warm worden
Maar inderdaad, je ziet die dingen steeds meer. Soort wol gevulde bandages.