Was er vrijdag iets over een kortingscode die maar kort over alles duurde.. Nu is er morgen de hele dag korting op een artikel naar keuze van 27% Ik heb er trouwens geen mailing van gekregen, maar het stond op fB
mmm, normaliter word ik doodgegooid met mail van EJ, maar deze had ik ff gemist.
Fearlien
Geplaatst: 26-04-15 20:46
Belachelijk... Waarom geen 2704% korting? Het is toch belachelijk dat je niet de hele datum neerzet, net alsof onze koning 12x per jaar een jaartje ouder wordt Laat het hem maar niet horen. Echt vreemd gewoon, misschien dien ik wel een klacht in vanwege het beledigen van de koning.
Ik wil graag chaps bestellen, maar bij de maat XS staat kuithoogte 40cm van de chap zelf en niet vanaf de hak tot aan de knieholte.. Is dat niet extreem hoog voor XS?! Bij mij zou hij dan precies in m'n knieholte zitten, dat past dus niet volgensmij?
Dju waarom maar 1 artikel, ik wil een nieuwe set beenbeschermers, maar voor en achter worden apart verkocht. Misschien moet ik bij Ej de voorbeschermers doen en bij divoza achter...