Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Premiera is ook leuk maar qua kwaliteit niet te vergelijken. Die vallen wel ruim binnen je budget. chico_lama schreef:Dank jullie wel! ja ik heb nu alleen maar springhoofdstellen van prestige en dy'on zijn van super kwaliteit! dan toch maar langs ruitersport winkels gaan om te kijken en hopen dat ik wat bij toeval toch maar tegen kom.
heb me hoofdstel die ik bij divoza besteld vandaag binnen gekregen met 3 dagen vertraging. leer kwaliteit is echt niet fijn voor het geld wat je er voor moet betalen.
hackny schreef:chico_lama schreef:Dank jullie wel! ja ik heb nu alleen maar springhoofdstellen van prestige en dy'on zijn van super kwaliteit! dan toch maar langs ruitersport winkels gaan om te kijken en hopen dat ik wat bij toeval toch maar tegen kom.
heb me hoofdstel die ik bij divoza besteld vandaag binnen gekregen met 3 dagen vertraging. leer kwaliteit is echt niet fijn voor het geld wat je er voor moet betalen.
Welk merk heb je gekocht?
). Het leer is van een heel goede kwaliteit, het is heel zacht en soepel. De hoofdstellen van Kieffer kunnen alleen wel wat prijzig zijn, die van mij was denk ik €190 of €210 ik ben niet meer heel zeker omdat het al zo lang geleden is.