Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Femek2902 schreef:Ik ben niet zo'n fan van wintec. Mijn ervaring is juist dat de zadels helemaal niet zo goed passen op de meeste paarden. De vorm van de kussens is namelijk erg vreemd bij de zadels die ik heb gezien. Daarnaast heb ik nog nooit op een wintec zadel gezeten dat echt lekker zat..
We hebben er nu een op de manege liggen met echt rare verhoudingen, behoorlijk lange kussens maar een ontzettend smal kussenkanaal. Daar komt dan ook nog bij dat de kussens eerder hol dan bol zijn, dus krijg je drukverdeling op twee punten ipv de hele lengte.. Ik kan me eigenlijk geen paard voorstellen waar dit zadel op zou passen..
Dus ik zou het zeker laten passen, maar nog liever gewoon voor een ander merk gaan
Beloven schreef:Fijn dat dit over mij gaat, maar ik heb nooit gezegd dat een wintec altijd past
Want dat is niet zo, je bent alleen zo brutaal om allemaal vooroordelen te trekken en beledigd dat ik geen vertrouwen meer heb in het laten passen.
Hebben hier ook geen discussie over gevoerd want ik heb alleen geantwoord met er zit cair bij en de wrongen zitten er nog op.
Schijnt maar weer dat je blijkbaar boos bent omdat ik geen vertrouwen in je heb.
1 van de merken die juist wel past op de rug van mijn pony; rond, rechte rug, weinig schoft.