Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
diesel83 schreef:Ja hoor ik heb 2 rijbroeken en lederolie, ledervet, shampoo, voor mijn dochter welleens rijbroeken sokken truitjes van de decathlon prima kwaliteit allemaal voor weinig
Tevens het omheiningtouw is super goed breuklast van 350 kg1 van de sterkere en niet duur.
Zadel en dekens geen ervaring mee
vind ze heerlijk en dat voor een klein prijsje!
kwaliteit van het leer is echt slecht en dat wordt alleen erger. Bovendien is het materiaal van de vulling zodanig dat je het achteraf niet kan laten bijvullen...
Artimes schreef:Joh heeft Decathlon ook zadels?
Ik heb wel eens naar de rijbroeken zitten kijken, maar twijfel wel, hoe vallen ze qua lengte? Ik heb namelijk erg lange benen, ben benieuwd hoe ze vallen
en mijn benen zijn juistem het kortst :
dus ik weet niet! je kan ze wel in de winkel passen! poes schreef:Ik heb er rijhandschoenen en kousen van waar ik zeer tevreden over ben. Ook de groene rubber laarzen uit de jacht afdeling zijn goedkoop en gaan jaren mee om paard uit de modder te plukken. Ik hoorde onlangs iemand die de dekens echt super vond (paard heeft een brede boeg) en geen andere meer wou.
Loveskary schreef:Mensen ervaring met hun caps ik zit te denken om en cap daar te kopen.
Zijn ze goed stevig dikke schaal goede pasvorm en zo wie kan me dit vertellen.
erg irritant maar als je precies het goede hoofd heb zijn ze misschien goed
ik heb geen dik hoofd fso maar had metteen hoofdpijn overigens wel fijn die band (zogenaamd al verstelbaar) & de prijskwaliteit!
dressuurdekje blijft perfect liggen door de antislip en geen last van dat de pasvorm niet goed zou zijn.