Na alle websites in grote paardenmaten die ik ken afgezocht te hebben, begin ik toch ernstig te twijfelen of ze überhaupt bestaan; de dubbelgebroken trensjes in 20,5 of 21cm.
Hoi, Ik weet t niet; Ik kan je niet helpen :-( Ik wil niet banketstaverig doen, maar heeft je paard zo'n mond dan? Je hebt toch al eerder met bit gereden?
Wat heb je voor een soort paard als ik vragen mag, heb nog nooit gehoord dat paarden zo groot bit nodig hebben.
Zammie
Geplaatst: 01-03-15 10:20
Bij Kiela in Emmen hebben ze ook veel spullen voor grote paarden. Zie niet zo wat op de site staan, maar je zou ze kunnenbellen. Ze willen ook wel apart voor iemand bestellen..
Froukje
Forever young
Geplaatst: 01-03-15 10:20
En ik vond een bit van 15cm al een opgave Heb je al 1 van de websites benaderd of ze er misschien 1 kunnen bestellen?
Anoniem
Geplaatst: 01-03-15 10:21
Een [ras].
Anniek22, als mijn paard niet 'zo'n mond' had, zou ik ook niet zo'n bit zoeken he.
Zammie, ah, daar heb ik nog niet eerder van gehoord! Zal het nummer bewaren en morgen even bellen!
Froukje1993, dat nog niet, maar als ik zie dat het grootste bit 18cm is, vrees ik het ergste.
Kaltbludshop.biz hebben ze er een paar. Lastig he, die maat Zelfde probleem hier, meest gehoorde antwoord van ruitershops en leveranciers: 'mevrouw, u moet het bit wel tússen de ringen opmeten hoor'.... *zucht...*
Heb ik ook al gekeken, die komen niet eens in de buurt van de maat die ik zoek. Haha, ik kan me het ook wel een beetje voorstellen.
KingYasFenn
Geplaatst: 01-03-15 10:27
Ik vind het nogal banketstaaf inderdaad. Het is niet geheel ongebruikelijk voor bijvoorbeeld belgen met ook nog eens een groot hoofd niet iedereen heeft een iel paardje
En tuurlijk, waarschijnlijk heeft ze al eerder met bit gereden. Maar zoekt ze nu een dubbelgebroken trens. Zo raar? Je mag toch wel van bit wisselen als je problemen ervaart met het huidige bit?
Ik heb ze online nog niet gevonden.. Maar wel vaker tot 20 ongeveer in de paardenwinkel.. Het klinkt allemaal gigantisch, maar er zijn toch echt wel paarden die dat nodig hebben hoor Ik snap je KoudBloedkim Je hebt veel sneller echt de menbitten omdat ze er nog altijd vanuit gaan dat deze grote paarden alleen mennen of dat ze als je erop zit, ook een krachtiger bit moet hebben...
Ik ervaar geen problemen hoor, heb nu ook een dubbelgebroken trensje, van 19,5cm, maar deze is eigenlijk te krap. En inderdaad, je komt dan al uit bij menbitten.
Ja, ik had het inderdaad gezien, ik reageerde op mezelf en niet op jou. Ik had gehoopt dat het wel mogelijk zou zijn een 8 inch. Kun je niet een email sturen naar die Duitse shop? Misschien kunnen ze iets voor je betekenen?