Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
martine0503 schreef:Geen idee hoe lang de zadels zijn, maar je kunt ook eens informeren bij Ali van Het Gooisch Zadelhuis. Hij verkoopt Sella zadels. Deze zijn heel erg aan te passen aan ruiter en paard. Nogmaals weet niet precies hoe lang deze zadels zijn.
Princesj schreef:martine0503 schreef:Geen idee hoe lang de zadels zijn, maar je kunt ook eens informeren bij Ali van Het Gooisch Zadelhuis. Hij verkoopt Sella zadels. Deze zijn heel erg aan te passen aan ruiter en paard. Nogmaals weet niet precies hoe lang deze zadels zijn.
Sella is extreem kort! Wij hadden een 18 inch die kwa lengte ongeveer gelijk was als een 1 (17 inch) van Kieffer. Ik heb hem van de hand gedaan, omdat hij daardoor te kort was voor mijn lange bovenbeen (ben 1.78). Ali is een goede en eerlijke verkoper.

martine0503 schreef:Oeps, ik wil straks een Sella. Ik kan echter nu zelf niet rijden door blessure. Ik hoop dat ik er dan in ga passen. Ik ben ook 1,78 met lange benen en dus ook lang bovenbeen.
Verder is Ali top. Eerlijk en betrouwbaar.