Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
MorganeR schreef:Deze bedoel ik:Dabo, tja dat zou een mogelijkheid zijn, dat dit zadel gewoon niet goed op haar ligt. Helaas is ze niet van mij. (volgens mij was de opmerking meer over dat boomloos niet fatsoenlijk is maar die discussie ga ik mooi uit de weg haha)
Waar vind je zo'n antislip matje? Dan kan ik dat eens met de eigenaresse bespreken.
zo doe ik dat ook. En dan vlak voor het opstappen even nasingelen.
Ik loop voor ik erop ga ook altijd even wat rondjes door de bak. Zo kan ik gelijk nasingelen op het goede gaatje en hoef ik er niet meer af als ik eenmaal zit want daar heb ik een hekel aan
MorganeR schreef:Ik zou je zo geen maat kunnen noemen eerlijk gezegd, maar ik schat 50cm. Het betreft een dikke ronde fjord. Ze heeft dit zadel al jaren en de vorige bijrijdster heeft er ook gewoon mee gereden dus dat is ook het gekke.
Dabo, tja dat zou een mogelijkheid zijn, dat dit zadel gewoon niet goed op haar ligt. Helaas is ze niet van mij. (volgens mij was de opmerking meer over dat boomloos niet fatsoenlijk is maar die discussie ga ik mooi uit de weg haha)
Waar vind je zo'n antislip matje? Dan kan ik dat eens met de eigenaresse bespreken.