Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Liksteen schreef:Ik raad eigelijk aan om nog niet op wedstrijd te gaan, als je morgen pas je eerste les krijgt en ze een peesblessure heeft gehad.
Maar als je het toch wilt, gewoon de normale springbescherming.
Bizzybijtje schreef:Heeft het paard wel eens gesprongen?
Alleen we springen nog gewoon over hindernisjes van 50 a 60 cm heen. Hoger durf ik nog niet te gaan, Laatst vrijgesprongen, met hulp uiteraard. En ik had verwacht dat ze het moeilijker zou vinden. Maar het ging behoorlijk soepel.
Bernoe schreef:Als ze goed hersteld is lijkt me dat geen probleem. Ik neem aan dat als je nooit meer had mogen springen de DA dit wel aangegeven had.
Om even in te gaan op je vraag, ik zou niet gaan springen met de beschermers die je in de link hebt gezet.
Je kan beter peesbeschermers nemen met een 'harde' schaal. Als je googled op peesbeschermers komen ze wel naar voren.
Bernoe schreef:Als ze goed hersteld is lijkt me dat geen probleem. Ik neem aan dat als je nooit meer had mogen springen de DA dit wel aangegeven had.
Om even in te gaan op je vraag, ik zou niet gaan springen met de beschermers die je in de link hebt gezet.
Je kan beter peesbeschermers nemen met een 'harde' schaal. Als je googled op peesbeschermers komen ze wel naar voren.
janderegelaa schreef:Bernoe schreef:Als ze goed hersteld is lijkt me dat geen probleem. Ik neem aan dat als je nooit meer had mogen springen de DA dit wel aangegeven had.
Welke dierenarts verwacht nu dat je met een Fries gaat springen....Ik zou het inderdaad ook niet gokken met een oude peesblessure.
AmoorM schreef:Ik krijg ook tips van mensen om helemaal geen peesbeschermers om te doen....?
Overigens heeft ze na de peesblezure wel weer gesprongen, ze heeft nooit weer ergens last van gehad.
kwii schreef:AmoorM schreef:Ik krijg ook tips van mensen om helemaal geen peesbeschermers om te doen....?
Overigens heeft ze na de peesblezure wel weer gesprongen, ze heeft nooit weer ergens last van gehad.
Dan mogen deze mensen dat wel eens gaan uitleggen in dit topic, ben wel benieuwd wat de reden is. Draagt ze ijzers?
kwii schreef:AmoorM schreef:Ik krijg ook tips van mensen om helemaal geen peesbeschermers om te doen....?
Dan mogen deze mensen dat wel eens gaan uitleggen in dit topic, ben wel benieuwd wat de reden is. Draagt ze ijzers?
iiSunshine schreef:Het heet toch niets voor niets pees BESCHERMERS? Het beschermt dus de pees. Ik zou anders even de DA die toen ook heeft geholpen met haar blessure informeren
EDIT: oeps, overheen gelezen dat je al had gebeld. Ik zou t rustig opbouwen zodat d'r pezen kunnen wennen
.