Magic brush borstels ervaring?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LaLoLies

Magic brush borstels ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-14 14:51

Ik kom steeds vaker onderstaande borstels tegen van diverse merken.
Iemand hier ervaring mee?

AfbeeldingAfbeelding
De Magic Brush Borstelset is een ideale borstelset bestaande uit een hoeven borstel, benen borstel en lichaam borstel. De hoeven borstel kan gebruikt worden om de hoeven 'uit te krabben' en schoon te borstelen. De benen borstel kan hardnekkige moddervlekken verwijderen. De borstel voor het lichaam verwijderd makkelijk vuil en losse haren uit de vacht. Tevens is de achterzijde van alle borstels te gebruiken als zweetmes en kunnen de borstels woren worden gebuikt om het paard mee te wassen de de shampo te verdelen.

•Magic borstelset
•Hoef borstel
•Benen borstel
•Lichaam borstel
•Verwijderd hardnekkig vuil
•Achterkant dient als zweet mes
•Kan ook gebruikt worden om haren uit dekjes of dekens te borstellen

:)

Anoniem

Re: Magic brush borstels ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 14:52

Jaaaa, ze werken ECHT! :))
Ze zijn wel alledrie hetzelfde trouwens, maar je krijgt echt de harde modder er makkelijker af dan met welke andere borstel dan ook.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 14:55

Bij mijn paard werken ze ook echt ja! Nou is mijn paard niet zo een smeerkees maar zelfs natte modder en andere vuiltjes haaltie weg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 14:56

Ik gebruik hem altijd !:) superfijn! Witte voetjes en haar witte hoofd zo weer schoon

hotchocolat

Ik heb er vorig jaar eens 1 gehad. Dit is nu mijn meest gebruikte borstel.

Ik vind het een goed product heb ze daarom ook opgenomen in mijn assortiment

Jodi93

Ik vind ze ook altijd super werken :)

pjmpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 14:57

ik heb ook een set, ik vind ze heel fijn werken maar ze werken idd alle drie hetzelfde dus als je er ergens een enkele zou kunnen krijgen zou ik dat doen

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 14:59

Ik heb er ook één (bij EJ hadden ze los te krijgen) en werkt super, zeker tegen mestplekken op het hoofd ... smeerkees is het, maar met deze borstel krijg je het goed schoon en is niet te hard voor op het hoofd.

hotchocolat

Ik heb er ook wel aan gedacht om ze per stuk te gaan verkopen, maar met de webshop lopen de verzendkosten wel weer zo hoog op

Veulen84

Ik heb zelf de nep variant. Die koop je per 1 (en ik verkoop ze ook per 1). Maar werken net zo goed. Meest verkochte borstel op markten enzo.
(ze kunnen door de brievenbus, dus dat is echt heel voordelig versturen voor mij)

Me paarden vinden het ook een heerlijke borstel. vooral op hoofd en benen is ie perfect.

LaLoLies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-14 17:52

oh goed zeg dat iedereen zo positief is!
maar 3 stuks is dan echt te veel als ik het zo lees.

@veulen84,
heb je ook roze en wat kosten dat incl verzenden? kon hem niet vinden in je borstelcatalogus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 17:54

Wij hebben een setje met zn drieën, heeft iedereen 'zijn' kleur.
Maar zou inderdaad niets anders meer willen, en voor dat bedrag echt wel een losse incl hoge verzendkosten betalen.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 17:56

Ik ben ook positief :D Ook op mijn langharige shetlander werken ze super! Ik had het niet verwacht maar voor mij zijn dit de beste borstels.

sas27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 17:59

Ik heb mijn paarden zonder deken staan en wil daarom zo min mogelijk rossen. Deze borstels zijn dan ook de enige borstels die ik gebruik tijdens de winter en ze werken super!
Ik heb ze al een tijdje, in Duitsland waren ze al langer te koop en daar heb ik ze toen tijdens een vakantie gekocht.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 18:11

Ja, in zwart, blauw, roze en paars. Zijn ze los.
Ze zijn 4,95. Verzendkosten 1.92.

Per set van 3 kan ook:
Blauw/wit/licht blauw (blue ice)
roze(donker)/blauw/geel (lollipop)
Roze/groen/geel (neon)
paars (donker)/wit/paars (purple)

Die zijn 14,50 en dan kunnen ze ook in een envelop kost 3.84.

shetlandfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 18:11

Ik heb een nepper van Epplejeck en ik vind die zeer fijn. Had express een nepper gekocht ipv de echte magic brush omdat ik aan eentje ook wel genoeg had, hoef niet 3 dezelfde borstels. :+

Voor de rest zijn ze super om snel modder mee weg te poetsen of voor langharige shetlander. Ik gebruik hem vrij vaak. :j

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 18:13

shetlandfan schreef:
Ik heb een nepper van Epplejeck en ik vind die zeer fijn. Had express een nepper gekocht ipv de echte magic brush omdat ik aan eentje ook wel genoeg had, hoef niet 3 dezelfde borstels. :+

Voor de rest zijn ze super om snel modder mee weg te poetsen of voor langharige shetlander. Ik gebruik hem vrij vaak. :j

heb je er aan eentje genoeg als je hem voor je hele paard wil gebruiken of zitten ze vrij snel "vol"?

shetlandfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 18:17

Ligt eraan hoe vies je paard is. Ik klop hem wel tussendoor uit, even op de grond of plat oppervlak vind ik het beste werken. Uitkloppen is zo gepiept. Maar goed, een rosborstel klop ik tussendoor ook altijd uit dus ben het ook gewend om zo te doen.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 18:19

dank je wel voor je antwoord...

_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 18:21

Hier ook een fan! :D ik heb er eentje en klop hem ook tussendoor uit.

Fientj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 18:23

Ik kan niet meer zonder! Wij hebben destijds ook 3 borstels besteld omdat we er meerdere nodig hadden maar een per paard is genoeg. Ze maken ontzettend goed schoon, alle paarden vinden het heerlijk om mee geborsteld te worden en ze zijn ook zeker handig tijdens het wassen van je paard. Ik gebruik hem zelfs om haren van mijn broek af te poetsen :o.
Het enige nadeel vind ik dat ze in verhaar periodes vrij snel vol zitten met haar en ze zijn niet zo makkelijk even snel schoon te maken. Dit is voornamelijk een probleem met mijn kruising shetlander maar die is in die tijd met geen een goed borstel te poetsen zoveel haar komt daar vanaf:p.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 18:25

Ik vind hem ook super fijn! Af en toe uitkloppen of uit schrapen :D
(Ik heb EJ eigen merk, 3E p.b)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 18:26

Ik heb zelf een bonte lease pony met witte benen die ze als smeerpoets iedere keer onder weet te schijten :')

Klopt het dat ik deze borstel ook zonder problemen zo op dr benen zou kunnen gebruiken?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 18:27

Ik vraag me wel af hoe jullie hem gebruiken, ik heb er namelijk ook een en ik vind het niet zo bijzonder, het poetst gewoon als een harde borstel naar mijn idee?

_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 18:29

ynskek schreef:
Ik heb zelf een bonte lease pony met witte benen die ze als smeerpoets iedere keer onder weet te schijten :')

Klopt het dat ik deze borstel ook zonder problemen zo op dr benen zou kunnen gebruiken?

Ik gebruik hem ook op de benen. Mijn verzorgpaard is een tinker, dus super handig voor de sokken ook :+