Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

kiki1976 schreef:Ik heb aan mijn Horseware deken ook geen ringen bij de hals voor de onderdeken, alleen aan de achterzijde van de bilriem.
Ik heb hem alleen daar aan vast en de onderdeken blijft echt perfect liggen.

Dabo schreef:Ik zit er ook over te denken om ze aan mijn regendeken te zetten (is wel van amigo maar zonder die 'ringen' inderdaad)
De klittenband dingen op de liners zijn 5cm breed, dus het lijkt me dat je minstens een rechthoekige ring moet hebben van 5cm breed. Heeft de fourniturenshop ze niet? Op de markt? Ik heb er eigenlijk ook nog niet naar gezocht, wil eerst kijken of de liner zonder bevestiging ook blijft zitten.
Aan mijn 100 grams Amigo zitten ze wel, aan beide kanten 3 stuks... De liners zitten aan de middelste, de hals kan aan de onderste, dus dan kan ik die bovenste er toch ook gewoon afhalen..?

Dabo schreef:Ja kan, ik heb een hals van Epplejeck, en daar heb ik zelf klittenband aangenaaid wat aan de onderste ring gaat omdat de liner aan de middelste zit.
Een amigo hals zit dus aan 4 klittenbandjes vast? Wist ik niet. Hoop dat mijne blijft zitten aan 2. Maar gebruik hem toch alleen maar als het heeeeel koud is
troi schreef:kiki1976 schreef:Ik heb aan mijn Horseware deken ook geen ringen bij de hals voor de onderdeken, alleen aan de achterzijde van de bilriem.
Ik heb hem alleen daar aan vast en de onderdeken blijft echt perfect liggen.
Tenzij je een nogal lenig exemplaar zoals de mijne hebt die hem in no time omgekeerd onder zijn bovendeken had liggen.. Echt de borstbevestiging lag op zijn schoft