Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Starbreeze schreef:Bedankt allemaal voor jullie berichten, eigenlijk bevestigen jullie wat mijn gevoel altijd al zei. Er komt morgen een andere zadelmaker bij om te kijken maar ik denk dat ik een ander zadel nodig heb dus...
( was al een aantal jaar geleden...lange tijd voor ik Schutte ontdekte
)
Sizzle schreef:Bij sommige paarden moet je soms de beweging meer bekijken dan de stilstand, dat gaat dan vooral om paarden die in stilstand een erg weke rug hebben maar deze in de beweging wel goed gebruiken. Dan kan het wel eens goed zijn om een zadel zeer lichtjes achterover te laten hellen. Maar dat is minimaal. Normaal moet een zadel gewoon goed liggen in stand.
Pandora2 schreef:Starbreeze schreef:Bedankt allemaal voor jullie berichten, eigenlijk bevestigen jullie wat mijn gevoel altijd al zei. Er komt morgen een andere zadelmaker bij om te kijken maar ik denk dat ik een ander zadel nodig heb dus...
Ik ben benieuwd wie de vorige zadelmaker was ? Dit '' verhaal '' van die rug opbollen en een zadel dat brugt komt mij namelijk heel bekend voor( was al een aantal jaar geleden...lange tijd voor ik Schutte ontdekte
)
Mag ik weten wie dit is ? Mag per pb hoor
begint het heeeeeeel toevallig met een D?Starbreeze schreef:Vandaag is ook vastgesteld dat de boom toch te smal is, het zadel brugt en ligt achterover. Een drama dus.er gaat een nieuw zadel komen.