Gewone Pagony beenbeschermers, passen niet... Andere merken van hetzelfde type maken weinig verschil.
Voorkeur gaat uit naar een harde schaal en verder weinig poespas. Wraps en 3 in 1 hebben geen voorkeur.
Wat zouden jullie aanraden?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Daphneeeej schreef:Ik heb een fries gereden en had daar de HH elite (zwart met een beetje kleur) beschermers voor. Deze paste haar super in maat full. Maar veel andere paarden met maat full passen deze beschermers niet waarbij ik het geprobeerd heb. De bandjes waarmee ze vast gaan waren telkens te lang. misschien het proberen waard?
wumdydumpy schreef:Br pro Max valt ook ruimer uit is mijn ervaring.
KimE schreef:De elastieken van mijn Eskadrons zijn best lang. Nu heb ik een paard met dunne benen en bij de Eskadrons heb ik bijna het tegenovergestelde probleem. Met aantrekken kom ik dan op het elastiek in plaats van het klittenband. Wellicht het proberen waard?

L_isanne schreef:Ik ben erg benieuwd naar een foto. Want als het klittenband niet dicht past zou je denken dat de peesbeschermer ook niet mooi het heen omsluit?

Janine1990 schreef:MoniekV schreef:Ik heb leren beschermers van HH en die zitten bij mijn paard met normale benen heel ruim..
Welke zijn dat? Die flex trainers?
Ik wil namelijk graag beenbeschermers die beschermen tegen aantikken. Dat doen die flextrainers helaas niet
. De beschermers zitten namelijk helemaal rond om de kogel met klitteband vast dus die moeten altijd passen. Je mag ze zo overnemen voor een heel klein prijsje om ze te passen. Ze zijn wel gebruikt maar als ze passen zou je zo nieuwe kunnen kopen!