als het hier niet goed staat hoor ik het graag! Voor een nieuwe ruiter/paarden winkel met een uniek concept zoek ik nog een naam. Zouden jullie het leuk vinden om mee te denken? Degene met de winnende naam wil ik in ruil hiervoor een leuk presentje geven Shop komt in Enkhuizen en online
Als ik je een tip mag geven; hou het simpel. Laat je niet verleiden door de Equi-dittes en Equi-dattes die je om de oren worden gegooid. Is voor de klant alleen maar verwarrend.
Ik zou kiezen voor iets heel simpels, denk aan Ruitersportzaak de (paardrij)Laars of Ruitersportzaak 't Paardensnoepje. Iets in die trant. Simpel, onderscheidend, kort.
Ruitersport Jansen (Pietserse, de Boer, van Staalduinen of hoe de familie naam maar mag zijn).
kagiwaga
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-14 13:50
inderdaad daarom kies ik niet voor Enkhuizen omdat online dat wat raar staat vind ik! Leuk dat mensen mee denken, hier zit nu een Ooteman en van der kroon in de buurt maar als je echt leuke spulletjes wil kopen die kwalitatief goed zijn slaag ikzelf daar vaak niet.
Met de plaatsnaam zou ik ook niet voor kiezen. In Noord-Holland heb je dan al Ruitersport Midden-Beemster en Ruitersport Wognum. Beide van dezelfde eigenaar. En denk dat als je Ruitersport Enkhuizen neemt je daar toch aan gekoppeld gaat worden.
Maar je hebt het over een speciaal concept? Want ik denk dat dat ook aan de naam te zien moet zijn.
knollentuin
Geplaatst: 05-10-14 13:59
sans6 schreef:
Ruitershop Meesterlijk
Deze!
kagiwaga
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-14 14:01
Mochten jullie in de buurt wonen (of niet) kunnen jullie ook suggesties plaatsen van wat jullie missen in de winkels.
Het speciale concept hou ik wel voor mezelf moet wel uniek blijven natuurlijk.
Ik vind het niet dat het in de naam moet staan maar zal wel leuk zijn natuurlijk.
Ik mis professionaliteit en een glimlach.vind ooteman niet vriendelijk en duur. Slechte service ook. Van de kroon is er vaak niemand aanwezig of die zegt niks. Vind ook de kennis niet goed.Denk dat als dat goed is mensen sowieso komen.