Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
). Die grote logo's overal, vooral halsters!! Hartstikke saaien kleuren, mega groot merknaam op de neusriem en dan 35 euro neer moeten tellen
Niet normaal!!! Tip, ik heb pas bij Kramer een paar leuke halsters gekocht, simpel, leuke kleurtjes, zonder poespas en nette prijzen. Weet niet hoe zij met dekjes zijn.
, het was net alsof ze licht gaf op het paard
Nu hebben mijn verzorgpaarden twee nieuwe dekjes, gemaakt van glimmend vuilniszak stof
(zoals de Nickelson jassen e.d.). Het valt an zich nog mee, maar ik zou zelf gewoon voor neutraal gegaan zijn

Cassidy schreef:Kuch...30 Euro? Reken het eens om naar Guldens? Meer dan 60 Gulden voor een simpel gewatteerd stukje katoen?
Ik weet niet of je een naaimachine hebt, maar er zijn online voldoene patronen te vinden en een stukje katoen heb je voor een fractie van dat bedrag.
En dan komt er nog bij: een shabrak heeft geen dempende werking. Een simpele leren zadeldek voldoet ook. Eens in de zoveel tijd een wasbeurt met zadelzeep en je hebt veel meer plezier van je aankoop.