Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tis echt een kwestie van wennen...
(En even denken wat je anders wilt gaan doen... qua zadel dan... Wat zijn de alternatieven?)
. is gewoon een kwestie van wennen denk ik, en zeker als je paard en super van gaat lopen en het zadel steeds een beetje 'beter' zit, zou ik zeggen waarom niet.. Citaat:e geeft aan dat het een mooi zadel is, wijde boom, Thorowgood, die ben je zo weer kwijt en je moet niet gek opkijken als dat voor dezelfde prijs lukt die je zelf betaald hebt
LBLGypsyCobs schreef:Ik zou de gok nemen.
Ik ging jaren terug van een oud hard veelzijdigheidszadel naar een Wintec dressuur over.
Ik reed altijd met ribfluwelen rijbroeken, nou in die gladde Wintec schoof ik alle kanten op.
Dus heb toen wel broeken met kunstleren zit gekocht.
Verder moest ik enorm wennen aan het lang maken van m'n benen, was m'n beugels steeds kwijt en uit balans door het optrekken van m'n benen.
Ik heb de wrongen ten hoogte van mijn bovenbenen geplakt, dus helemaal bovenaan onder het zweetblad.
Toen bleef m'n bovenbeen naar beneden en dus m'n benen lang.
Toen nog even aanleren de hak uit te drukken en ik zat als een huis.
Inderdaad dat heb ik ook mijn voeten te ver in de beugels, stuiter soms en mn benen kunnen hun plek nog niet vinden
Maar dat heeft wel even tijd nodig gehad.
Jennyj01 schreef:Van wie heb je het gekocht? Hebben ze meer zadels? Als je het van een winkel hebt dan zou ik gewoon even bellen en voorleggen. Misschien hebben ze wat anders of mag je nog een weekje langer proberen.
stefje schreef:Lijkt me dat de verkoper best een extra weekje wil geven als je zegt dat hij verder eigenlijk best goed bevalt. Wat is het precies dat niet lekker zit voor je?
(Thorowgood is plastic toch?) Het zit idd anders, maar ik vind het zelf ook wel lekker zitten