Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ZusJacobs schreef:Je moet eens goed kijken of het halster wel strak genoeg zit, in de weide staan ze namelijk grotendeels met het hoofd naar beneden en als ze dat doen komt het keelgedeelte erg los te zitten. Dus met passen even hoofd naar beneden vragen en dan wat strakker doen. En inderdaad invlechten!
. eilleen333 schreef:ZusJacobs schreef:Je moet eens goed kijken of het halster wel strak genoeg zit, in de weide staan ze namelijk grotendeels met het hoofd naar beneden en als ze dat doen komt het keelgedeelte erg los te zitten. Dus met passen even hoofd naar beneden vragen en dan wat strakker doen. En inderdaad invlechten!
Hou er wel rekening m dat het dan niet te strak zit als ze het hoofd wel omhoog willen doen.
Maar misschien naïef haha.. ZusJacobs schreef:eilleen333 schreef:[quote="ZusJacobs"
Je moet eens goed kijken of het halster wel strak genoeg zit, in de weide staan ze namelijk grotendeels met het hoofd naar beneden en als ze dat doen komt het keelgedeelte erg los te zitten. Dus met passen even hoofd naar beneden vragen en dan wat strakker doen. En inderdaad invlechten!
[/quote
Hou er wel rekening m dat het dan niet te strak zit als ze het hoofd wel omhoog willen doen.
Ik neem aan dat je daar op letMaar misschien naïef haha..
xLovesPower schreef:Voor Sommige pony's zijn graasmaskers niet weggelegd
Mijn ponyvriend kreeg hem ook altijd af!
We hadden op een gegeven moment halster zo strak zitten dat hij er schuur wondjes van kreeg
& uiteraard lag de greenquard er toch binnen uur weer van ze hoofd af
Als de mogelijkheid er is zou ik hem korter op het land zetten mochten boven genoemde tips niet helpen

SylviaIsabel schreef:Froukje1993 schreef:Maare, hoe heb je het dan ingevlochten? Normaal gesproken moeten ze dan het hele vlechtje eruit trekken om dat ding af te krijgen..
Ze heeft niet erg lange manen achter haar oortjes, maar het vlechtje was er wel helemaal uit.
Alleen de streng die om het halster zat = los.