Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

maar die was er niet meer in mijn maat.
ik vroeg me al af hoe zoiets kan. elmiran schreef:Ik twijfel nu tussen deze twee:
[ Afbeelding ]
Amigo bravo Turnout lite 1200d
[ Afbeelding ]
Bucas Irish Turnout light classic 800d
Wat is ripstop? Is de stof dan sterker?
elmiran schreef:Heeft de Amigo Bravo 12 Lite wel rip stop? Zag het namelijk alleen bij de Bucas staan.
elmiran schreef:Heeft de Amigo Bravo 12 Lite wel rip stop? Zag het namelijk alleen bij de Bucas staan.
Zitten nu gaatjes in die deken maar daar blijft het bij, geen ladders, groter wordende gaten enz.
Inmiddels is m'n laatst deken ookal beschadigd (scheur) en heb ik snel de Amigo besteld omdat ze nu helemaal geen deken meer heeft. Baal hier zo van.. 2de deken al in 2 weken tijd terwijl ik daarvoor jaren geen gedoe met dekens gehad heb (wel steeds ietsjes beschadigd maar nooit zo erg als nu). Snap dat paarden kudde dieren zijn, en ik het niet kan maken om haar apart te zetten. Hoop maar dat die nieuwe deken het wel overleefd anders wordt dit onbetaalbaar zo .. durf bijna geen dure dekens aan te schaffen omdat ik bang ben dat die er als nog vanaf getrokken worden, en ik dan 200 euro kwijt ben. Heb de deken gezien waar de achterkant vanaf was, en dat waren echt scheuren alsof een ander paard eraan gezeten heeft.