Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Koekeroekus schreef:Ik heb een Mexicaanse neusriem nooit anders gezien als show ding. Vond het altijd verwaand als mensen er mee reden haha. Voor die ene keer springen hoef je echt niet perse een Mexicaanse neusriem te hebben. Ook al staat dat stiekem wel stoer.
Koekeroekus schreef:Ik heb een Mexicaanse neusriem nooit anders gezien als show ding. Vond het altijd verwaand als mensen er mee reden haha. Voor die ene keer springen hoef je echt niet perse een Mexicaanse neusriem te hebben. Ook al staat dat stiekem wel stoer.
Brainless schreef:Maar waarom zou je er mee rijden; alleen omdat het gaaf er uit ziet?
De Mexicaanse neusriem zorgt voor meer druk, als je paard gewoon goed loopt op een standaard neusriem heb je geen Mexicaanse nodig.
alleen het ziet er wel gaaf uit met zo een bontjeBrainless schreef:Waarom zou je (als je weet wat de werking is) kiezen voor een Mexicaanse neusriem als je deze niet nodig hebt?
Je mag gewoon wedstrijden rijden met een normale gecombineerde neusriem.
je gebruikt je hersenen in plaats van mee te lopen met de mode en dus zooi om je paaard te hangen die je niet nodig hebt en een behoorlijk scherpe inwerking heeft.
Ik vraag me af waar je dat idee vandaan hebt.
CelestaT schreef:Lara_Silver schreef:Jij bent de TSIk vraag me af waar je dat idee vandaan hebt.
In de springsport dragen ze bijna(!!! uitroeptekens na bijna) allemaal een mexicaanse
Koper schreef:CelestaT schreef:In de springsport dragen ze bijna(!!! uitroeptekens na bijna) allemaal een mexicaanse
Zelfs áls dat zo is vind je je alleen maar een meeloper als DIT de reden is om voor een bepaalde neusriem te kiezen. Zoals al gezegd is: kies de neusriem die je paard het prettigst vindt.