Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dan beschadigd je zadel niet!
De Wintec pro webbers. Sanned schreef:Ik ben toch wel heel blij met de leren beugelriemen op mijn wintec! Ik heb een tijdje kunststof beugelriemen gehad, ik geloof ook van de decathlon. Maar die dingen zijn zo stug en worden echt heel snel lelijk! Zelfde geld voor kunststof singelstoten, vreselijke dingen. Ik heb overigens totaal niet het idee dat het leer het zadel beschadigd, en ik heb eenvoudige goedkope beugelriemen.

Baileysdream schreef:Gewoon leer nemen, ik heb ook tekna zadel, al sinds dat ze net op de markt zijn, altijd leren beugelriemen boven de bladen gedragen. Veel mee gereden en je ziet er niks van.
je kan ze ook onder de bladen dragen he.
Amalarab schreef:Baileysdream schreef:Gewoon leer nemen, ik heb ook tekna zadel, al sinds dat ze net op de markt zijn, altijd leren beugelriemen boven de bladen gedragen. Veel mee gereden en je ziet er niks van.
je kan ze ook onder de bladen dragen he.
Dit wilde ik ook aandragen, beugelriemen van leer en dan (als dat kan) onder je zweetblad. Ideaal!

Loezz schreef:Verder valt mijn oog dan eerder op de zacht lederen beugelriemen, gezien ik liefst extra soepele wil zeker nu het zadel zelf nog wat stijf is.. Heb al bedacht voor de passier zacht lederen, maar ben nog aan het zoeken of de prijs nog iets minder kan op vlak van zacht leder
Voor veertig euro heb je een fijn stukje kwaliteit! 
Loezz schreef:Anoniem schreef:Die van de decahtlon zijn fijn
Rekken niet, want er zit een nylon kern in. En blijven lang mooi
Welke heb je dan exact?
). Die zijn mooier. Maar wel een stuk duurder.