Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xKimpjeee schreef:Ik ken een paar mensen die er mee rijden, het is erom bekend dat je het bit niet door de mond heen kan trekken, dus in dat opzicht heel goed!
MelissaV schreef:Ik rij mijn pony sinds kort op een enkelgebroken kneveltrens. Voordien was hij erg onrustig, hij liep nagevelijk maar het gaf een heel onrustig beeld. Sinds hij op deze loopt, is hij veel stabieler met zijn hoofd en loopt hij veel fijner en vlugger nagevelijk. Ik had het in eerste instantie gepakt omdat dit het enigste bit was dat ze verkochten in 11cm.
Snollygoster schreef:MelissaV schreef:Ik rij mijn pony sinds kort op een enkelgebroken kneveltrens. Voordien was hij erg onrustig, hij liep nagevelijk maar het gaf een heel onrustig beeld. Sinds hij op deze loopt, is hij veel stabieler met zijn hoofd en loopt hij veel fijner en vlugger nagevelijk. Ik had het in eerste instantie gepakt omdat dit het enigste bit was dat ze verkochten in 11cm.
Wat bedoel je eigenlijk met stabieler met zijn hoofd? Ik vind dit wel interessant aangezien ik de laatste tijd ook wat met bitten aan het experimenteren ben omdat mijn paard vrij veel verzet geeft wanneer ik hem terug oppak na lange teugel.. Ik rij afwisselend met dubbelgebroken bus- en watertrens.
. Ik ga een beetje rondneuzen naar een geschikte.
ben zelf namelijk ook opzoek
f4bjheu schreef:Op piaffe ruistersport zag ik dat ze een paar in de aanbieding hebbenben zelf namelijk ook opzoek
Bedankt voor de tip