). Waar ik nu tegenaan loop is dat het bakstuk steeds verschuift naar voren (richting haar oog). 

en dit gebeurt er dan (was een erg gespannen moment, dus kijk aub niet naar de rest van het plaatje haha)

Iets klopt er volgens mij niet.. maar wat?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
). Waar ik nu tegenaan loop is dat het bakstuk steeds verschuift naar voren (richting haar oog). 

Cambiar schreef:Er zit een belangrijk element in waarom dit hoofdstel niet stabiel zit(is mijn bescheiden mening
)

Murosch schreef:Bedankt voor de reacties, maar ik weet eigenlijk nog steeds niet welke types hoofdstellen straks toegestaan zijn door de KNHS.
Cambiar, ik heb geen idee waar je op doelt nu? Mocht je denken te kunnen beoordelen hoe mijn teugelvoering is aan de hand van een foto waarbij ik ernaast sta, 1 schrikmoment en 1 moment waarop er prima gelijkmatige aanleuning is, dan zie ik niet wat er bescheiden noch reëel aan is.
Cambiar schreef:Murosch schreef:Bedankt voor de reacties, maar ik weet eigenlijk nog steeds niet welke types hoofdstellen straks toegestaan zijn door de KNHS.
Cambiar, ik heb geen idee waar je op doelt nu? Mocht je denken te kunnen beoordelen hoe mijn teugelvoering is aan de hand van een foto waarbij ik ernaast sta, 1 schrikmoment en 1 moment waarop er prima gelijkmatige aanleuning is, dan zie ik niet wat er bescheiden noch reëel aan is.
De topic titel geeft toch perfect aan dat dit over dit hoofdstel gaat????? Daar antwoord ik gewoon op, zie het probleem er niet van in!
Uit mijn tekst kun je volgens mij duidelijk afleiden dat ik het over je hoofdstel heb en niet over jou. Wat jij doet is al helemaal niet duidelijk gezien de wazige foto's.
Ik heb mijn antwoord zo beleefd mogelijk geformuleerd, maar gezien de negatieve reactie's erop, was dat nog niet beleefd genoeg blijkbaar. Heb al niet veel zin meer om te antwoorden, die gapende smiley vind ik onrespectvol als ik gewoon wil helpen, dit kwetst gewoon.
Ik ontwerp zelf al jaren bitloze systemen en de constructiefout in het hoofdstel viel me direct op, vreemd dat jullie het niet zien.
Maar goed, op die manier heb ik niet veel zin om antwoord te geven.