Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)Humphry schreef:Snap dat het voor hun lastig is om er na 1,5 jaar nog wat mee te doen, in de zin van, hun kunnen niet weten hoe jij in die 1,5 jaar met je singel bent om gegaan. ( no hard feelings naar jou he)
Misschien ben jij wel 2 x per week met zadel en al gaan zwemmen, of door een natte bak rijden, erna je spullen niet goed schoonmaken en afdrogen...
Daar kan iets heel erg van achteruit gaan en de levensduur zeker aanzienlijk verminderen/halveren.
Snap jouw frustratie maar vermoed dat er weinig mee gedaan kan worden.
Sowieso wel gewoon proberen natuurlijk!
anneliesdj schreef:Dat maakt niets uit Humphry, het gaat hier om het metaal wat doormidden is, dat heeft niets te lijden van slecht schoonmaken. Gewoon productiefout of slecht materiaalgebruik.
anneliesdj schreef:Dat maakt niets uit Humphry, het gaat hier om het metaal wat doormidden is, dat heeft niets te lijden van slecht schoonmaken. Gewoon productiefout of slecht materiaalgebruik.
Haarbal schreef:Het gedeelte van het elastiek waar doorheen gestikt is 'werkt' natuurlijk net zo goed als het deel daarboven. Die stiksels worden door al het bewegen dus 'losgewrikt'. In rengalop ademt het paard natuurlijk een stuk dieper in dan in stap of stilstand, en ik denk dat het al verzwakt was door gebruik, en dat dit de laatste tik was. Ik singelde gewoon normaal aan, je kon daar nog gewoon een hand tussen krijgen. Maar het zou gewoon niet mogen kunnen en ik vind het onveilige ondingen. Ik had die dag dood kunnen zijn, ik ging met zo'n vaart dat ik mijn nek wel had kunnen breken, of paardlief had me nog wel veeeeel erger kunnen raken!
Dat ik er met ingescheurde mondhoeken en bovenlip vanaf ben gekomen omdat mijn cap geraakt werd door een hoef, en deze via mijn gezicht van de cap afgleed, en dat mijn bovenarm zo dik werd dat ik geen normaal t-shirt meer aan kon (met van die wijde mouwen) is echt een wonder geweest.