heb al flink gezocht, maar nog niet echt kunnen vinden welke zaken verkopen een groot assortiment van ariat westernlaarzen? mag online of een echte winkel zijn
ik heb ook mn boots bij Sheplers besteld. scheelde mij teveel.. en via je Paypal, of credit card ben je altijd verzekerd
Denisevm
Geplaatst: 13-10-13 10:54
Zelf heb ik erg goede ervaringen met Westernpartners. Op hun website staan de modellen die ze standaard leveren, maar je kunt ook andere modellen uit Amerika bij ze bestellen!
Zo heb ik zelf laarzen van de officiële Amerikaanse Ariat website uitgezocht, en Arjo van Westernpartners heeft ze via hun leverancier besteld en laten leveren. Super service .
en als je bij westernpartners besteld, betaal je dan de nederlandse prijs of zit het er dan tussenin?
gaucho
Geplaatst: 13-10-13 16:41
westernpartners zijn iig in Nederland met afstand het goedkoopst volgensmij, moet je maar ff op de website kijken.
Denisevm
Geplaatst: 13-10-13 19:28
Ben het eens met Gaucho, ze zijn absoluut een van de goedkoopste. Ik heb niet gek veel meer betaald dan de Amerikaanse prijs, viel me ontzettend mee. Volgende paar laarzen haal ik weer bij hun.
Ze hebben niet echt een winkel, werken vooral vanuit huis. Maar toen ik er kwam hadden ze een paar pallets tot aan het plafond opgestapeld. Echt enorm veel keuze Je kunt ze het beste even mailen of bellen, dan weet je wat ze op dit moment hebben staan.
Ik heb een tijdje geleden mijn Justin Leather Gypsy Boots uit Amerika over laten komen. Ik heb ze bij www.sheplers.com gekocht. Eerst was ik bang dat ik de laars niet zou passen omdat ik een hoge wreef en een brede voet heb, maar uiteindelijk paste ik ze! Ik heb ze geloof ik uiteindelijk voor €130 naar nederland gehaald (incl. verzendkosten, invoerrechten, etc.)
ch_ntii123
Geplaatst: 06-11-13 08:55
Ik heb mijn laarzen bij Westernpartners vandaan, toen op een stand gekocht.. Ik vond ze niet te duur.