Welke site kopen jullie je spullen ? Hier een paar leuke site's www.Divoza.comwww.pourcheval.nlwww.ej.nlwww.horze.nlwww.piafferuitersport.nl
Agradi en paardendrogist zijn wel favoriet. Verder ligt het er net aan waar het het goedkoopst is of de snelste levering.
Vorige week wat nieuwe hoofdstellen aangeschaft bij budgethoofdstellen, snelle levering en prima kwaliteit!:) Ehm verder, divozaepplejeckagradi
capopjekop schreef:Agradi en paardendrogist zijn wel favoriet. Verder ligt het er net aan waar het het goedkoopst is of de snelste levering.Bij mij ook die twee Voor outlet nog bij paardenzooi.nl en voor NAF producten op equimatch.nl
http://shop.reiterhofcuxland.de scheelt heel veel in Duitsland kopen en er zit een vertaalknop boven dus het is gewoon in het Nederlands.Verder in Nederland:De KrooDe MennerCountry MillKraay RuitersportSissi RuitersportAgradiAf en toe de Paardendrogist ook 1 van de betere sites!Bij www.Huppa.nl ga ik denk ik ook wat halen binnenkort, zeker ook niet verkeerd geprijsd!Goede tip!Divoza mooie site maar flink aan de prijs.