Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nena_ schreef:Ik zou rond 'scoobie doewen' met van dat dikke stoffe draad (kan je bij de action kopen, is een hele dikke grote rol, kan je in alle kleuren krijgen) Succses!
Safiera schreef:Nena_ schreef:Ik zou rond 'scoobie doewen' met van dat dikke stoffe draad (kan je bij de action kopen, is een hele dikke grote rol, kan je in alle kleuren krijgen) Succses!
Als je het touw van de action bedoelt, lijkt me dit een goede tip. Maar ga alsjeblieft niet met lint/draad oid aan de gang, sulk spul knapt heel snel en dat is niet handig voor een halstertouw.
ik knoop het aan een katrol en trek er een hooibaal van ruim 100 kilo mee omhoog, dus sterk genoeg hoor
je kan eerst drie vlechtjes maken van losse strotouwtjes, en die drie weer vlechten tot een dikke vlecht. Of Google eens op 'vlecht met 6 strengen'.. EskeGirl schreef:Strotouwen zou ik niet doen, die zijn daar niet stevig genoeg voor, echt niet.
Er is wel ander touw voor, ik weet niet meer hoe dat heet.
Staat wel ergens hier op bokt, ik zou de zoekfunctie even.
Nena_ schreef:Hannapony Maar volgens mij is stro touw niet handig om te vlechten etc., is volgens mij te glad dus het blijft niet zitten
Nena_ schreef:Ik zou rond 'scoobie doewen' met van dat dikke stoffe draad (kan je bij de action kopen, is een hele dikke grote rol, kan je in alle kleuren krijgen) Succses!