Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
denise04 schreef:Nu zijn onze "staldekens" waterafstotend maar niet waterdicht (zijn van die gladde dekens) gaat het dan ook nog steeds? Ik ben zo bang dat het gaat glijden.... Wij kunnen niet telkens wisselen omdat de stalbaas alle paarden binnen en buiten zet.
Mijn paardje heeft 175 onderlengte maar als ik daar een 175 overheen doe zit het te strak maar met een 185 weer te ruim....
En welke dikte dekens gebruiken jullie voor buiten? Wij hebben nu 200 en 300 grams dekens waar ze mee op stal stonden, moet er voor buiten wellicht nog een dikkere deken bij?
denise04 schreef:Ik zou wel willen maar die kunnen we ons helaas even niet veroorloven
denise04 schreef:Ik zat te denken dat het misschien verstandig is om een 200 of 300 grams outdoor te kopen? Als het dan "gewoon" koud is, kunnen ze deze aan en als het echt "koud koud" wordt kunnen we de 200 grams staldekens er nog onder doen? Maar kan ik dan het beste 200 of 300 grams nemen?
denise04 schreef:Het gaat inderdaad om zo min mogelijk vacht te creëren in de winter. Zeker voor onze kruising Konik want dat wordt een enorme beer en dat willen we voorkomen. Die stond afgelopen winter ook onder een 300 grams (op stal, wel in de koudste tijd) en maakte toch flink vacht aan...