Ik heb een luxe probleem, ik ga namelijk voor het eerst een opmaat gemaakt zadel laten maken voor mijn pony lief
maar nu komt het probleem welke van de bovenstaande word het
Ik heb altijd geroepen wanneer ik een op maat gemaakt zadel laat aanmeten word het absoluut een brandt zadel! Wou wat zitten deze zadels lekker
Echt helemaal mijn type zadel, de dikke wrongen de diepe zit *een verademing voor mijn probleem rug* en wou zo lekker zacht
+ ik het luxere uit vind stralenMaar nu komt het nadeel je leest steeds vaker negatieve dingen erover, krijg veel PB's dat ik er absoluut niet aan moet beginnen en dat ze scheef liggen enzo + de lange
levertijd van ruim 16 weken me behoorlijk tegen staat..
Brandt zadel is wel de goedkoopste van de 3 (nog duur
)Nu rijd een vriendinnetje met een schutte zadel, ruim 99.99% mensen zijn alleen maar positief en hoe geweldig de service wel niet is en dat is natuurlijk alleen maar fijn!
De levertijd van ongeveer 8 weken klinkt ook een stuk aantrekkelijker maar al wel redelijk aan de prijs (start basic zadel ligt al op 2000 euro) echter kan ik niet echt mijn type model vinden
tussen al haar modellen en type zadels en ogen ze in mijn ogen soms wat goedkoper, zweetbladen ogen in mijn ogen wat lomp enzo. Ik ga nog wel vragen of ze er 1 kan maken zoals ik graag zou willen. (je kan wel een leenzadel krijgen dacht ik, maar weet niet zeker)
Echter dan heb je Custom zadels nog.. Een zadel die ik op het eerste gezicht afschuwelijk uit vind zien met die rare wrongen
maar waar je wel ontzettend veel positieve dingen over hoort dat het super moet rijden + het zadel ook helemaal naar je eigen smaak kan laten maken (je kan zo gek nog niet bedenken) Voordeel hier van Custom zadels is wel dat wanneer het zadel na 2 weken van aflevering
niet tevreden over bent dat ze het terug nemen en je geld terug krijgt. Maar weer flink aan de prijs + lange levertijd van ruim 15-16 weken (maar krijgt wel een leenzadel in zelfde model als je gekozen hebt)
maar nog nooit op zo zadel hebt gereden..
AAhhhhhh ik weet het echt niet meer
Als ik arno laat komen en ik ga proef rijden op die zadels dan weet ik dat ik vrijwel gelijk zo zadel wil hebben maar overweegt dit tegenover de vele negatieve berichten (zijn natuurlijk ook genoeg tevreden klanten) Maar ik vind zo raar en banketstaaf om 3 zadel makers langs te laten komen om alleen maar even proef te rijden en te testen wat vind ik fijn terwijl die mensen ook ontzettend veel tijd voor je uittrekken..
Ik ben voor mijn doen behoorlijk klein (1.58/1.59) met zeer korte benen, ik moet dus een zadel hebben met zeer verkleinde zweetbladen zodat een dressuur zadel mij eindelijk eens zou staan, bij alles komen net mijn voeten onder het zweetblad vandaan nou dit zit echt niet..
Mijn pony mag max 17'' inch zadel hebben, heeft nu al een medium-wijde boom maar is 3 jaar en hengst dus zal nog zeker meer ontwikkelen, echter hebben alle 3 zadelmakers gezegd dat ze een zadel voor hem kunnen maken dat hij telkens aan te passen viel door hun..
Pff heb nog nooit voor zo luxe probleem gestaan
wie kan mij helpen of heeft de beste raad voor mij? Een normaal zadel nu eerst halen zit er helaas niet in, tot nu toe gaat alles aan het glijden en ik ga geen 1500 euro voor een normaal zadel neer leggen wat mij 1 niet fijn zit en als ik voor 1800 euro een opgemaakte heb liggen..
Alvast bedankt voor het nadenken en lezen van de tekst
Ik hoop dat, dat in het echt meevalt haha.
Overigens ligt het zadel van haar op Special nog altijd wel het beste. Alleen je zult een andere maat moeten hebben en het voordeel bij Ninon... Zij IS de zadelmaker, dus ze kan alles aanpassen, totdat het zadel geschikt is voor jou én voor Special.